poniedziałek, 14 lipca 2014

To koniec


 Hejka wam! Długa nieobecność i na pierwszym i na drugim blogu co? Przepraszam za to. Może nie będę owijać w bawełnę, bo po cholerę tracić na to czas. A więc tak serial Kickin it nie interesuje mnie już tak bardzo. Szczerze mówiąc to w ogóle już tego nie oglądam… Czar prysł. Więc dlaczego mam pisać o czymś co mnie nie jara? I właśnie przez to kończę z tym! Tak, za niedługo usunę bloga. No błagam jeśli jednak zostanę to co? Będziecie czytać te bzdury, te literki wystukane na klawiaturze, które w ogóle nie mają sensu? Raczej nie… Skoro coś przestało mnie interesować, to oznacza także brak weny i coraz bardziej denne i nudne rozdziały. Dlatego postanawiam, już nieodwołalnie usunąć obydwa blogi. Przepraszam, ale muszę. Kiedyś powrócę do pisania.. tyle że historia będzie inna!

To pa!

Ps: Sorry, że nie komentuje rozdziałów. Nie chce mi się (Leniuch xD). Ale pamiętajcie wszystkie czytam! I będę próbowała wszystko to nadrobić :)

Cześć!!
♥♥♥

3 komentarze:

  1. Szkoda, że odchodzisz bo czytałam twoje blogi.
    A jeśli czytasz mojego bloga to zostaw w komentarzu nawet tą denną kropkę.
    Będę wiedziała, że na prawdę ktoś mnie czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze,troszkę jest mi przykro z powodu tego, że kończysz na razie z pisaniem bo miałaś super blogi. No cóż kolejna zakładka z blogami w telefonie do usunięcia. Szkoda, ale rozumiem cię bezgranicznie, tak jak napisałaś po prostu nie opłaca się "na siłę" coś napisać. Po za tym będę czekać z niecierpliwością na twój epicki powrót. xd :*

    OdpowiedzUsuń