niedziela, 20 kwietnia 2014

00. Prolog



Śmiała, odważna i nieustraszona. Trzy słowa opisują tę dziewczynę. Ale to są tylko pozory, tak samo mylące jak wiatr, niby delikatny i spokojny, ale drzemie w nim ogromna siła rwąca drzewa. Idealne odzwierciedlenie duszy Kimberley. No może nie do końca, ponieważ dziewczyna ukrywa wrażliwość, którą nazywa słabością.

Kłamstwa są całym jej światem, nie może bez nich istnieć. Otaczają ja na każdym kroku, a każde kolejne jest coraz cięższym brzemieniem. Mówią, że prawda boli najbardziej, ale świadomość o milionie niewyjaśnionych spraw, tajemnic i oszustw boli jeszcze bardziej. To wszystko cie przytłacza, nie dajesz rady, schodzisz na złą drogę. Myślisz, że nie ma dla ciebie ratunku, ale tam gdzieś, na końcu ciemności, zawsze jest światło.
~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam po przerwie!
To ja Ni Ka jakby ktoś nie wiedział xD
Oto przedstawia się prolog !
Ten sam blog i adres jednak nowe opowiedanie i całkiem inny wygląd
Podziękujmy za niego mojej siostrzyczce Glen (Marmalad.M jeśli nie kojarzysz)
Piłowałam ją o ten szablon już od lutego…
ale to była jeszcze stara historia
Teraz mamy nową erę!
Mówiła, że zrobi mi jutro, bo dzisiaj jej się nie chce
Jednak kto bystrzy to bystrzy
(Ja jestem bystrzejsza)
Dokładnie wiem co działa na moją siostrę
Powiedziałam jej żeby mi ściągnęła jakiś szablon, bo u niej się nigdy nie doczekam
Ale kiedy wybierałyśmy powiedziała że mi zrobi, więc co ja mam się sprzeciwiać?
To mam nadzieję , że jest całkiem spoko
Jeżeli coś nie widać lub coś was wkurza pisać!
poprawimy…
Ps. Jeśli macie coś  do prologu to też do niej :-)
Dlaczego? dlatego, że poprosiłam ją aby pomogła mi ubrać dosłownie dwa zdania, a ona pisze mi całego i to jeszcze ignorując moje pomysły
No i jak da się tak pracować?

Nie ważne…
Mam pytanko, czy chcecie aby dokończyć tamtą historię?
Tylko że wiecie, nie całą do końca tylko małe streszczenie opisujące dalsze losy
Jakby co to piszcie w komach bo nie chce mi się robić ankiety ;p

Do rozdziału!

5 komentarzy:

  1. Jak już to ja poprawię, chciałaś powiedzieć :D
    A co? Masz prolog! Teraz wystarczy, że raz coś mi zrobisz to zmontuje Ci ten szablon! Prolog to na pewno jest dobry, skoro ja pisałam
    Ale nie... jest taki sobie. Stać mnie na więcej.
    A zrobiłam Ci dlatego, ponieważ, bądźmy szczerzy, Ty sama byś se nie ściągnęła i nie załączyła, a tutaj zrobiłam tylko nagłówek i ulepszyłam CSS. Nie... u mnie jest lepszy, bo zielony ^^
    Hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szablon!! Prolog genialny!! czekam na 1 rozdiał!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, fajnie sie zaczyna. :D Juz nie moge doczekac sie rozdzialu. :D Zaciekawil mnie prolog. ;) A co do tamtej historii: chetnie przeczytam dalsze losy i zakonczenie. ;) pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog boski ;*
    wygląd też :)
    niecierpliwie czekam na pierwszy rozdział <3 kocham twoje opowiadania ^^ według mn powinnaś skupić się na tej historii a nie dokończyć tamtą ;)
    zapraszam na mojego nowego bloga www.kick-never-say-never.blogspot.com mam nadzieję że wpadniesz :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog boski. Cezkam na next. U mnie pojawił się już 14 rozdział a blog powraca do życia od 6 maja :D

    OdpowiedzUsuń